Pe timp de vară multe persoane reușesc să slăbească datorită alimentației bogate în fructe și legume proaspete. Dacă tu nu te numeri printre ele, află ce trebuie să mănânci vara ca să nu te îngrași.

Vara este anotimpul din an în care imaginea și silueta contează parcă mai mult decât oricând, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Vremea frumoasă de afară și vacanțele te îndeamnă să porți haine cât mai lejere, iar dacă nu ai un corp tocmai armonios, cu siguranță îți dorești să mai dai jos măcar câteva kilograme. Este posibil, dacă ții cont de următoarele sfaturi.

Mănâncă legume ca prim fel 

Începe masa de prânz cu o salată de legume sau cu o supă de legume. Datorită conținutului bogat în fibre, va apărea senzația de sațietate și vei mânca mult mai puțin la felul doi.

Consumă fructe de sezon

Fructele de vară, în afară de faptul că sunt foarte apetisante, conțin puține calorii și sunt bogat în apă. Poți alege căpșune, cireșe, vișine, caise, piersici, nectarine, pepene, prune, afine, zmeură, mure etc. Fructele ajută și la menținerea sănătății ochilor și a pielii și contribuie la bunăstarea inimii. Folosește-le pe post de gustare, ca mic dejun sau ca cină.

Optează pentru pește

Dacă pleci în vacanță la plajă, profită și mănâncă mai mult pește proaspăt, preparat la grătar sau cu sosuri ușoare. Poți alege chiar și fructe de mare. Acestea, la fel ca peștii, au proteine de înaltă calitate și sunt sărace în grăsimi. Sunt, de asemenea, bogate în minerale și vitamine.

Lasă alcoolul deoparte Deși băuturile alcoolice sunt prezente la petreceri, este mai bine să le ocolești pentru a evita îngrășarea. Există răcoritoare care pot fi consumate în locul alcoolului. Poți opta pentru apă minerală, infuzii sau ceaiuri reci, sucuri naturale, limonadă sau chiar suc de roșii.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here